Sara - Solen skiner och himlen är blå!

För det mesta i alla fall!:P Det kom mörka moln vid tretiden ett tag, men dom blåste nog bort igen!:)



Så Fanny skulle ju med våld sola i evigheter och ville absolut att jag skulle vara med där. Men det blåste så kallt så jag föredrog att sitta innne och läsa, men när Fanny envisades att jag skulle komma med ut och till och med erbjöd sig att ta ut en filt till mej så gav jag med mej. Så då låg jag där ute med henne ett tag, hon solandes i bikini och jag med byxor och tröja + en tjock filt ovanpå. Och då var det nog ganska skönt!:D 

Men nu har jag förfyttat mej in igen och sitter i sängen och läser, det är nog där jag trivs bäst - i sängen med en bra bok!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0