Sara - På tal om obehagliga spegelbilder...

Jag skrev ju då tidigare om hur konstig Lottas spegelbild såg ut, och här kommer lite mer med samma tema.:) I Tysklands bidrag i eurovisionen , Taken by a stranger av Lena, så har det använts ganska mycket i musikvideon.

Och eftersom det var en av mina favoritlåtar så såg jag ju det ganska många gånger, och "på skoj" så printscreena jag lite när hennes spegelbild hade eget liv!:P

Så här såg det bland annat ut:



Det är kanske inte så värst skrämmande, men på sista bilden har spegelbilden ganska hemsk min!:P
Jag tycker i alla fall att videon är ganska fascinerande att titta på (haha, "fascinerande" är visst ett av mina favoritord!:P). Så nu vet ni alla det!:D (Jag hör ljudet av pennor mot papper när intressesmurfarna antecknar......;) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0