Sara - Övertid igen

Idag skickades massor med blommor från växthusen igen, så då är det nästan en vana att man åtminstone jobbar en kvart övertid..:P Så idag kom jag hem ungefär en timme senare än jag brukar. Men det är ändå oftast övertidstimmarna som är bäst, dels har man så mycket "roligt" att göra (man slipper dom värsta jobben..:P) så tiden går snabbt, och dels så får man mera betalt....och det brukar ju sällan vara negativt...;D

Men nu är jag i alla fall hemma, har ätit middag och varit en liten stund på datan. Lotta skickade ett sms från Danmark med en lite lustig fråga: "Kan du logga in på facebbok och gratta alla som fyller år idag?", och gav lösenord och allt. Och så skrev hon: "Och så hoppas jag att det är det enda du gör där..". Haha, kanske man borde passa på när man har chansen..?!:P Nää, man ska vara snäll!:) Men det måste ha varit viktiga som fyllde år!:P




Nu ska jag fara ut till djuren och växthuset, byta kläder och sköta Fonzie. Men efter det sätter jag mej antagligen framför datorn igen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0