Sara - Nätterna börjar bli ljusa

Det är verkligen ett tecken på att det snart är sommar!:)



Lite störande ibland när man ska sova kanske (speciellt om man som jag varken har persienner eller gardiner som går att dra för), men nog brukar jag ändå alltid somna. Fast i en undersökning har man  visst kommit fram till att man sover bäst om man är i ett helt mörkt rum..men nåjaa, om jag nog tycker att jag sover bra så sover jag väl säkert i alla fall tillräckligt bra!:P

Men det är mysigt med ljusa sommarkvällar, jag menar tänk om sommarkvällarna och -nätterna skulle vara lika mörka som på vintern..:0 Det skulle ju inte vara så roligt! Så ljust får det ju gärna vara!:)

Och anledningen att jag alls kom på tanken att skriva om det här var ju självklart att det börjar vara sovdags för mej nu - trots att det är alldeles ljust ute!;D

Så sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0