Sara - Lyckan efter en god natts sömn!

Är det inte härligt att vakna upp på morgonen av sig själv och känna sig totalt utvilad?

Det gjorde jag idag.

Jag somnade genast efter gonatt-sms:et, sov gott hela natten och vaknade pigg och utvilad ungefär klockan tio. Jag vaknade inte en enda gång på hela natten, varken av näsblod, ont i magen, för varmt eller för kallt. Jag minns inte heller att jag skulle ha haft en enda dröm, och det säger dom väl att tyder på att man har sovit gott. Sedan när jag vaknade kände jag mej så glad och var genast pigg. 

Det är en ganska underbar känsla tycker jag!

Jag har ju en sån tur att jag somnar snabbt på kvällarna och sover djupt på nätterna, men det är nog sällan jag sover så här gott! Så det är ju inte så att jag brukar ha sömnproblem, men jag brukar ju ändå inte vakna upp så här utvilad varje morgon!:)

Så idag är jag pigg och glad!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0