Sara - Lotta spelar gitarr

Igår frågade Lotta om hon fick låna min gitarr, och svaret var självklart ja! För några år sedan (någon gång i högsatdiet, tror jag) sa musikläraren att jag var duktig på att spela gitarr, och då blev jag ju självklart inspirerad att ha en egen gitarr. Så jag fick en till julklapp av pappa. 

Och hur många gånger har jag inte ångrat att jag önskade med den!

Orsaker:
1. Jag tycker inte om att spela gitarr
2. Jag är inte ett dugg musikalist (trots det musikläraren sa)
3. Jag har inte tid att spela, och jag hatar att stämma den och sådant (plus att jag inte ens hör när den är ostämd...)

Så, jaa, jag förstår inte varför jag ens önskade mej den!

Så nu dom här åren har den mest bara stått, och det har jag ju självklart fått dåligt samvete för.. Så därför blir jag alltid så glad när Lotta spelar, så att den blir lite använd!:D

Så såhär såg det ut igårkväll när Lotta satt på trappan och spelade!:P



Ganska fint må jag säga!:) Och det blev så bra stämning när vädret var fint och jag och pappa var med ute och fotograferade allt vi hittade och Lotta satt och spelade. Underbart!:D (Haha, trots att Lottas spelande inte alltid var så bra..;) )

Så tack Lotta för att du dämpar mitt dåliga samvete och förgyller vår dag!xD

Ps, nu hör jag att hon spelar där uppe igen...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0