Sara - Igår

Eftersom blogg.se krånglade igår så får ni veta det här idag istället!

Igår hade jag fullt upp så gott som hela dagen, och jag var alldeles trött sen på kvällen..
Det här gjorde jag:

- Steg upp, matade fiskarna, åt morgonmål, förde ut plantor till växthuset, tog ut Fonzie
- Var med mamma och pappa och satte tidigpotatis
- Hjälpte pappa att rensa rosenrabatten, vända jorden, hämta stallgödsel och plantera rosor och tulpaner
- Åt mellanmål (morsdagstårta)
- Var med pappa till hästarna och hjälpte honom att fixa Golas hovar, ryktade henne (hon hade fortfarande MASSOR med vinterpäls!), bar vatten och gav hö
- For till växthuset och vattnade allt och planterade ranunkel i ett gammalt "rör" utanför uterummet
- Matde djuren, plockade gräs, tog in dykarna
- Åt middag, fotograferade dykarna (bilder i inläggen nedanför!)
- Latade mej ett tag framför datorn, sköönt!:)
- Matade hästarna, tog in Fonzie, stängde vädringsluckorna i växthuset
- Åt kvällsmat, matade fiskarna

Bild från förra veckan, fotad samtidigt som dom här!


Efter det såg jag på tv, Mästarnas mästare, läste lite och var på datan. Så sådär såg min stressiga dag ut igår, fullt upp hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Ja, det är ett jättedåligt system! Som tur är har jag möjlighet att föra den själv dit. Annars skulle jag nog bara ha låtit bli att föra den på reparation. Min dumma telefon är inte värd 40 euro! ;P

2011-05-09 @ 12:08:32
URL: http://mtildaa.blogspot.com
Postat av: Malin

Höhöhöhöhö, jag vet nånting annat som du gjorde oxå höhö.. men det är kanske hemligt? :D

2011-05-09 @ 15:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0