Sara - Hundloka eller hundkex, kalla det vad du vill!:P





Jag tycker att hundloka (som jag har lärt mej att det heter när jag var liten!:P) är ganska fina, trots att dom är så enkla. Men oftast ser man bara lite slarvigt på dom och tycker att det är ogräs, så då är dom ju inte så fina.. Men om man tittar närmare så är dom ganska vackra, dom skulle nästan passa i en brudbukett!:D

Men en sak jag tycker att är konstigt med dom är att kaninerna älskar att äta deras blad, men marsvinen vägrar ta en tugga..?! För när jag var liten så plockade jag mycket sånt till våra kaniner, och sen när vi skaffade marsvin trodde jag att dom också skulle tycka om dej - men nej! Jaja, fast dom båda är gräsätare så har dom kansk elite olika smak!:P

Kommentarer
Postat av: Malin

fina bilder :)

2011-05-30 @ 18:55:03
Postat av: Malin

är rölleka samma sak? nää... ?

2011-05-30 @ 19:01:15
Postat av: Sara

Tack!:)



Haha, nää din toka! Röllekor ser ju typ helt annorlunda ut!:P <3

2011-05-30 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0