Sara - Hemma igen!

Nu är jag hemma igen från marknaden, det var lite kallt och så fanns det inte heller så värst mycket att göra där, så vi stannade bara en timme. Lotta hittade Amanda och Julina (hennes klasskompisar), så vi var mest med dom, men när dom också försvann så blev det lite tråkigt...:P





Det fanns bland annat loppis, kaffe- och munkförsäljning och olika tävlingar där, men jag tyckte att det var ovanligt lite.. Men det beror kanske på att det inte såldes några blommor där i år, och dom brukar ju vara mina favoriter..;D

Men som vanligt hittade jag ju nog lite på loppisen, nämligen det här:



Några böcker!:D

Jag köper jätteofta böcker, så ofta att jag inte ens hinner läsa alla, men dom är ju roliga att ha ändå!;D Plus att dom bara kostade 1€/st, så det blev ju inte så dyrt!:)

Jag köpte också två bröd, men jag lyckades övertala mamma att ge mej pengar för dom, det är ju trots allt inte bara jag som kommer äta dom!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0