Sara - Glimtar från min "scrapbook"



För ett tag sedan fick jag den här "boken" av Malin. Inuti är det bara tomma vita sidor, och hon sa att man ju till exempel kan ha det lite som ett fotoalbum och så kan man klippa och klistra lite i den. Sånt som hon älskar att göra. Jag tycker också om det, men tappar ofta snabbt inspirationen.. Men den här gången är det riktigt roligt!:)

Jag har suttit flera timmar den här veckan och klippt ut saker ur olika tidningar, letat upp foton man kan använda och funderat på vad jag ska skriva. Och några sidor har jag hunnit göra klart, och det är ju jätteroligt!:D

Så nu tänkte jag visa några glimtar därifrån:


Så det här har jag suttit och pysslat med den senaste tiden!:P

Nu tror jag att jag ska göra lite i den igen, kanske jag hinner med en sida innan maten!;)
Och tusen tack Malin för både boken och idén!<3



Kommentarer
Postat av: Malin

men ååååååå ja vill ju se mera!

2011-05-22 @ 16:09:25
Postat av: Sara

Haha, du får kaanske se mera sen när vi träffas!;) Om du e riktigt snäll!xD

2011-05-22 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0