Sara - Fanny sitter i växthuset och filosoferar

Fanny sitter och huttrar inne i värmen!:P

Fanny syns knappt bakom all grönska!

Men då undrar ni kanske varför? Jo igår så hade Fanny det ganska tråkigt, speciellt när jag inte ville ligga och sola med henne, så hon blev nästan desperat. Så desperat att hon kom med mej när jag var till växthuset en sväng, men inte tillräckligt desperat för att komma med ut när jag hittade några blommor att fota. Så hon stannade inne i växthuset tills jag var klar!:P

Och så kom hon med den smarta insikten att växthus inte borde ha tak, för då skulle det vara perfekt att sola där! Vindskydd men mycket sol!:P Men jag var inte lika imponerad...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0