Sara - En liten ridtur

Just var jag ut en sväng och red, men bara en liten stund. Jag red på Frosti, och vi höll oss innanför staketet..:P
Orsaken till det är dels att jag inte hade lust att rida ut på vägarna och dels att det finns så många små söta stigar i hagarna, så jag tänkte att jag lika bra kunde hållas där! Jag hade inte heller tänkt rida så mycket dressyr, så att vara på banan kändes också onödigt. Så hagen var perfekt!:D Bára störde konstigt nog inte heller så mycket!:P



Så här såg Frosti ut från ryggen!:P

Jag är inte så förtjust i att använda sadlar (om det inte verkligen behövs..) så jag lunkade runt i hagen med bara träns. Det är ju både mjukare och varmare att sitta utan sadel, så klart man gör de då!;)



Så såhär såg det ut där jag satt. Och det var nog ganska bra att jag orkade byta till ridbyxor, för man blev nog lite hårig..:P



Gola och Bára var förresten ganska bedårande, dom stod och kliade varandra över staketet!:P

Fast Gola kan nog vara "obedårande" också om hon vill:



Haha, den minen var kanske ingen höjdare!:P Men hon är vit och fin nu i alla fall, det ser så mycket bättre ut nu när hon har börjat få sommarpäls!:)

Så det har jag sysslat med den senaste timmen!:) En ganska mysig ridtur blev det nog, men man märkte att Frosti hade ganska dålig kondition.. Så den borde kanske tränas upp!:) Och bilderna blev inte så värst fina för jag hade bara min lilla kamera med..men jag tänkte att det var bättre än inget!:P (Haha, jag har blivit bortskämd med "systemkamera-kvalitet"...:P)

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vad Gola har blivit vit o fin!!!

2011-05-09 @ 21:47:35
Postat av: Matilda

Svar till er båda: Jag vet inte vad det var för en låt, o det stör mig!! Försökte googla efteråt, men utan resultat :/ Åtminstone handlade den om en lite småkomisk grej som hände mig på vappen :P

2011-05-09 @ 22:25:59
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0