Sara - Dykare

Igår när jag var och skötte djuren hittade jag dom här krabaterna i vattentunnorna! Dom såg så "eleganta" ut när dom simmade runt, så jag bestämde mej för att ta in dom och prova fotografera lite..:P  (Jag förde såklart ut dom igen efteråt också..)



Det var två stora (jag tror att det är breda gulbrämade dykare) och en liten (kanske en snabbsimmare). Dom stora var verkligen ganska stora, den nedre bilden till vänster i ungefär i naturlig storlek, så ganska rejäl var den nog!:P Den lilla helsvarta (länst upp) var däremot mycket mindre, och inte lika fin utan dom gulbruna kanterna tycker jag!

Dom var ganska spännande att titta på, men jag skulle inte direkt ha velat röra dom eller något, det var nog alldeles tillräckligt att se dom! 

Vad tycker ni om olika dykare? Är dom fina eller bara äckliga..?:P

Och vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer
Postat av: Malin

Faktist ganska tuffa må jag säga :D

2011-05-09 @ 15:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0