Sara - Äntligen lite tid att blogga...

Det här är dagens första inlägg, igår skrev jag bara ett, dagen före det minns jag inte om jag skrev något alls.. Så jag har inte bloggat så mycket den senaste tiden.. Men jag lovar, jag har försökt flera gånger, men alltid har det kommit något emellan..:/

Igår kom jag hem från växthuset halv sex ungefär, och då åt jag middag. Efter det brukar jag genast fara och sköta djuren och vattna i växthuset, men vid sju/halv åtta brukar jag var ledig. Så igår den tiden for jag ut för att fotografera lite, så att ni skulle få se lite nya fina bilder. Men när jag kom in var det kvällsmat och efter det eurovisionen, så jag hann inte riktigt blogga....

Idag igen vid sjutiden satte jag mej ner framför datorn och tänkte börja redigera lite bilder, men just då kom mamma och frågade om jag ville komma med henne och pappa och pilka lite, och jag tänkte att det kanske skulle bli roliga bilder så jag for med. Och så kom vi hem igen, jag tänkte igen börja blogga, men då kom två "tanter" som skulle hämta en tupp. Så då måste jag fara ut och hämta den, och dom var ju såklart pratsjuka och hade ingen låda..osv.. Så det tog ju sin lilla tid!

Men nu är jag inne igen, så NU tänker jag blogga! Jag får ju snart bloggabstinens annars...;)

Fast snart blir det väl kvällsmat igen, men jag kan väl äta snabbt!:P


En "gammal" bild från förra veckan!:P

Såå, det var det jag hade tänkt säga att detta mycket givade inlägg! Men fler kommer nog snaart!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0