Malin - Torsdag

Igår var jag till Josse & co för att umgåååås lite! Vi åt glass med maräng, grädde och chokladsås, lyxigt värre...

Nu ligger jag i sängen, jag är helt slut! Var jääättetrött imorse, fast jag for och sova typ klockan elva. Sen var det stekhett i växthusen och ute också för den delen. JAg tänkte trampa på en huggorm idag också när jag skulle gå och plocka bort sorkskydd från äppelträden. Det kryllar av huggormar där! Någon ser en typ varje dag.

Ikväll ska jag städa mitt rum, det är viktigt (!). Har bara inte haft tid och ork att hålla det städigt :P Men i morgon kommer Sara hem till mig, så då måste jag reda upp röran lite!

Och senare ikväll är det Eurovision Semifinal igen, wohoo!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, nog är det ganska otroligt att jag har det bättre städat än du, så brukar det sällan vara..:P Här är det ju näästan fint!:D

2011-05-12 @ 17:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0