Malin - Parfymer

Ååå, jag tycker så om parfymer och idag fick jag för mig att ta bild på min lilla samling. Men tyvärr har jag inte alla mina parfymer här, en del är kvar i Ekenäs. 

Det är många som alltid använder en favoritparfym, men jag använder nästan alla mina, beroende på vilket humör jag är. Ibland passar en, och ibland passar en annan bättre. 




Mina absoluta favoriter genom åren är: Sarah Jessica Parker - Lovely, Kate Moss, Naomi Campbell - With kisses, Mochino - Light Clouds, Christina Aguilera och Christina Aguilera - By night


Vad har du för favoritparfym?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är så hopplös!:P



Jag har nog ingen favoritparfym, jag är nog inte riktigt en "parfym-människa".. Men jag tycker om svaga, lite kyliga dofter..Om du förstår vad jag menar!:)

2011-05-24 @ 19:30:25
Postat av: Sara

Äsch, det ser ut som att jag råkade kommentera anonymt igen...:/ Jag börjar alltid med att skriva sara, men det verkar försvinna ibland av någon anledning!:P

2011-05-24 @ 21:02:46
Postat av: Matilda

Min favoritparfym är DKNY's traditionella gröna parfym. Vet inte namnet på den, men det är typ den populäraste av alla DKNY-parfymer :) Men den doftar ganska starkt, så om jag mår dåligt eller har huvudvärk brukar jag inte använda den för då blir det bara värre. Då brukar jag använda en ganska mild 1 euros parfym som jag köpte från Tarjoustalo för en tid sen :P

2011-05-26 @ 00:16:38
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0