Malin - Måndag



Idag har jag jobbat på annan ort och planterat ca 400 träd. Bara 3000 kvar på det stället plus över 3000 till på ett annat ställe kvar! Jobbade övertid också... för första gången.

När jag kom hem bestämde jag mig för att inte sätta mig ner och ta det lungt, utan hitta på något vettigare för annars blir orkar jag inte göra något senare. Så jag planterade lite sommarljus (köpta från jobbet. Roligt att man kan köpa blommor billigare på jobbet. Och så får man gratis tomater, så jag kommer tröttna på tomater.... puh, lång parentes) och lite andra blomfrön, får se vad det blir. Sedan planterade jag om lite inneblommor och annat smått och gott. 

Så nu ska jag bara sitta och slappa :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag tycker att jag jobbar övertid var och varannan dag nuförtiden, men så är det när det finns mycket att göra!:P



Joo, det tänkte jag berätta tidigare.. Men för kanske en vecka såg jag att Krister också har såna där sommarljus, men bara dom rosa.:) Och dom är bara pyttesmå ännu, men jag känner igen bladen!:P



Haha, jag har aldrig köpt nån blomma från Krister, men jag har nog tagit hem en hel del.. Mest såna som annars skulle slängas, men också en del "fina" för att jag har varit "värd" det..:P Så blir liksom en blomma nu och då en del av lönen! Men personalrabatt är alltid välkommet!;)



Du är duktig du!:) Men nu får du slappa utan att ha dåligt samvete!<3

2011-05-30 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0