Malin - Hemma

Så har ännu en jobbdag flugit förbi. Nästa vecka ska det planteras äppelträd, bara sisådär 3000... :)

Nu ska jag vila en liten stund och sedan städa mitt rum. Det är helt otroligt vad bra jag är på att göra det stökigt. Jag är riktigt expert på det området! 

Måååste bara göra denna listan (måste ju dra ut på vilotiden):



ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV  
1. Är du hungrig?
Nej, jag åt just mat. Makaronilåda dagen till ära. 
2. Är du lycklig?: Nej, inte riktigt just nu.  
3. Är du uttråkad?: Njaa, inte egentligen, måste ju bara som sagt öka min vilotid lite ;)
4. Är du ledsen?: Nja, just nu känns det faktist helt okej, måste jag säga :)
5. Är du italienare?: Nej... tänk om man skulle få skryta med att man är utländsk, men nej.  
6. Är du cool?: Haha, nä.. jag är nog så ocool man bara kan bli. Jag baara snubblar och klåpar hela tiden :P
7. Är du från Irland?: Näpp!
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Jo det är dom.  
ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja, såklaaart! Det funkar i filmer i alla fall ;)
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja, vem har inte det?
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Jo, höhö
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Nää
7. Är du kär?: Ja
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Jooo, såklart, bröllop är bäst

TVÅ ALTERNATIV  
1. Bilddagboken eller lunar?:
Hade lunarstorm i mina yngre dagar :P
2. Hår eller ögon?: Jag har båda!
3. Katter eller hundar?: Hund, men katter är också trevliga! 
4. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-Cola   
5. Pengar eller lycka?: Folk säger att pengar inte gör en lycklig, men dom ljuger. Pengar är inte alla ingredienser, men en del av det.
6. Dag eller natt?: Båda är ju ganska najs
7. Msn eller mobil?: Har inte använt msn på typ 3-4 år så mobil :P


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej, har aldrig behövt smita, så stränga föräldrar har jag ju inte..
2. Brutit nåt?: Nej..när jag var liten var jag arg efter jag aldrig någonsin bröt någonting. Jag ville ju ha något att skryta över.
3. Gjort nåt du ångrar?: Njaa, sådär små saker.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej
5. Ljugit för någon du tycker om?: Har jag säkert. Men i så fall snäll-ljugit
6. Ätit en hel tårta?: Nej, inte ensam
7. Gjort bort dig offentligt?: Jadå
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja...Leon :(
10. Velat försvinna?: Joo

SENASTE  
1. Telefonsamtalet du gjorde:
Tror det var Sara
2. Telefonsamtalet du fick: Kanske Taru
3. Personen du var med: Dom på jobb... och mamma och pappa nyss...
4. Roligaste grejen som hänt: Ööö ingen aning!
5. Personen du smsade: Josse-ripulen
6. Personen du tänkte på: Råkade tänka på Barack Obama nyss, höhöh...
7. Du skrev till på myspace: Har inte majspejs
8. Du kommenterade: vet innnnga
9. Du tillbringade natten med: Mig själv. Och mitt täcke. Och fyra kuddar.
10. Du kramade: Josse!

Jaha. Tajm is app! Dags för vettogöring (göra något vettigt)!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Taaack ska du ha! :D



Jag måste också göra den här listan sen senare ;)

2011-05-24 @ 16:50:47
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0