Malin - Fredag!

Jaa, då var det äntligen fredag igen då! Den här veckan har gått så snabbt! Soligt och fint är det också, kan väl inte bli bättre...

En rolig grej idag på jobb var att jag fick åka en "bil" (som ändå inte är en bil) utan fönster och sånt. Alltså typ som en golfbil. Vi var till stället där de lagar ny äppelodling och plockade upp brädor och annat som skulle bort därifrån. Så där susade vi och guppade över åkern. Det var roligt! 
Blev också fundersam imorse när jag mittiallt såg att jag hade 4 missade samtal. Men det var bara en från jobbet som undrade om hon fick åka med, haha. 

Idag fyller min syster år så det blir väl något kalas eller liknande ikväll! Så jag borde städa rummet, blahhh. Som tur har jag bara lite kläder att plocka upp... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0