Malin - Denna jobbvecka är över!

Imorgon är jag ledig från jobbet, eftersom jag ska till Ekenäs imorgon. Matteomtent, igen... Har kommit fram till att jag inte kommer klara den, så jag måste gå om hela kursen någon gång! Men det är nog bara nyttigt så ska jag vara på VARJE lektion och räkna massor. Det lovar jag mig själv! 

Solen är här igen i alla fall, jippii! 

Fast jag har märkt en sak... Jag har alltid blivit så irriterad på Sara när hon säger att det inte gör något på somrarna fast det är mulet, eftersom hon har jobbat i växthus på somrarna. Men nu märkte jag att jag har inte stört mig ett dugg på att det har varit regnigt och mulet hela vecka, det ÄR faktiskt skönt i växthusen då! Idag har solen gassat på och man har ständigt en svetthinna på sig. Nej, det det där lät inte så fräscht. Näst att jag slutar där ;)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Tackar för åsikten! :)



Oj jaa, jag kan tänka mig att det inte är sådär väldigt svalt, skönt o behagligt att vara i ett växthus när solen gassar på! :P

Lycka till med mattan imorgon! :)

2011-05-05 @ 15:42:48
URL: http://mtildaa.blogspot.com
Postat av: Matilda

Svar: Om jag minns rätt håller väl semifinalerna på till tolv, så det är inte SÅ sent. På onsdag har jag åtminstone tidig väckning o det ser jag inte riktigt fram emot efter semifinalen. :S Jag brukar vara så "uppe i varv" efter ESC att jag inte får sömn så snabbt. :P Finalen brukar väl hålla på till tvåtiden? Men det är ju ledig dag följande dag så det spelar inte så stor roll hur länge man vakar :D

2011-05-05 @ 16:06:33
URL: http://mtildaa.blogspot.com
Postat av: Sara

Se nu, jag SA ju att det är skönast med mulet..;) Då är det oftast passligt varmt!:D Bra att du äntligen också har insett det! Fast dom lediga dagarna får det ju gärna vara soligt och fint!:)

2011-05-05 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0