Sara - Tomt på färjan


Bild från färjan på torsdagskvällen.

Haha, jag tänkte bara visa den här bilden för jag tycker att det ser så bra ut med en så stor färja och typ tomt på den..:P Man behöver liksom inte oroa sig för att inte rymmas på färjan på vintersäsongen, det är inte så värst mycket rusning!

Men efter att jag tog bilden så kom åtminstone ett par bilar till, så Zafiran behövde inte stå helt ensam med en av färjgubbanas egna bilar! Färjgubbarnas bilar åker ofta fram och tillbaka så att det aldrig ska vara helt tomt på färjan..xD

Jaja, så är det väl bara ibland, det finns kanske inte så mycket att se på Brändö en vanligt torsgaskväll!;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jepp. Trevligt är det i varje fall inte! :P Men på bättringsvägen är jag nog :)

2011-03-28 @ 21:55:02
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0