Sara - Dag 6: Tema grön



Haha, det blev ju en spännande bild!:P

Jag ville använda en bild från Polen, men dels så är det ännu så tidigt så det finns inte så mycket grönt där ännu, och dels är det inte ens en speciellt "grön" stad, så jag hittade inte riktigt någon annan mer spännande!

Men så här ser i alla fall polskt gräs ut på våren!:D



Eftersom gräsbilden inte var så värst intressant så bjuder jag på en extra bild. Det föreställer en mistel, och av dom kryllade det av i träden. Ganska spännande tyckte jag för jag hade aldrig sett vilda mistlar förut! (Haha, men det kan man inte säga om gräset..;) ) Bilden är ju dessutom lite grön, så det passar på dagens tema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0