Sara - Bilförsäkringar

Sådär, nu har jag betalat det här halvårets bilförsäkring och trafikförsäkring. Och blivit betydligt fattigare på kuppen...:/ Suck, varför ska det kosta så mycket att ha bil?? Men jag tror inte att jag skulle klara mej utan bil heller, bussarna går inte så värst effektivt till Brändö!;)

Jaja, det är väl bara så livet är! Jag ska väl i alla fall vara glad att jag hade råd att betala det, att bilen fungerar bra och att det inte har hänt några olyckor ännu!:P

Och så känns det bra att man äntligen börjar få "åldersrabatt" på försäkringarna, det blir faktiskt snabbt ganska mycket billigare då!:P


Min "lilla" bil står troget och väntar på mej ute i vinterkylan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0