Sara - Bilder från helgen

I helgen besökte jag och Malin Torsholma. Vi gjorde lite allt möjligt, Lotta och vi två var bland annat och skrann (dom skrann, jag fotade...:P) och så gick vi tre på en promenad i skogarna på Brändö. 

Som vanligt hittade jag också en del att fotografera, och här är några av bilderna jag tog då!


Jag börjar tröttna lite på vintern nu, visst finns det fina saker att fota, men det mesta har ändå sett mer eller mindre lika ut nu de senaste månaderna... Så det är skönt att våren börjar närma sig!:)

Men jag måste ändå säga att jag är nöjd med bilderna från helgen!:D

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja skönt :D♥

2011-03-09 @ 10:30:07
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0