Malin - Pizza i ugnen.

Jahas, nu är den egengjordapizzan i ugnen, naaam, är vrålhungrig!


Idag har det varit underbart väder, så efter skolan var jag ut och gå. Så skönt! Är alldeles slut nu!

Imorgon är jag då barnvakt. Och, arma dagar (haha), så bor familjen inne på militärområdet. Jag ska alltså gå till vaktpojkarna, säga mitt namn, och bli insläppt. Jag känner mig som värsta spionen eller nåt. Exciting.

Jo, men nu ska jag vänta på att pizzan blir klar. Sedan ska jag ta i tu med skolarbeten, skönt att ha dem gjorda sen..



Saras bild


Jeee, fredagen är ledig! Då ska Sara och jag och shoppa, och sen följer jag med till Torshålan... host... Torsholma, menade jag ju! Sån vacker plats! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Int va elak, Torsholma e ingen håla!! :( :P

2011-03-02 @ 17:17:01
URL: http://saraomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0