Sara - Trappan

Här kommer bilderna på trappan som jag lovade er!:P

Nerifrån...

..och uppifrån!:P

Så nu är det bara lite små detaljer ännu som ska målas, t.ex. lite på lampan och staketet.:)

Det är lite roligt för när jag var liten så tyckte jag alltid att vi skulle kunna ha blått tema i vårt hus, men varken mamma eller pappa tyckte att det var en bra idé. Men sen när jag slutade tjata om det så renoverade pappa badrummet...och nu är det blått och vitt! Ännu lite senare målade pappa om väggarna i trappuppgången och vardagsrummet..i ljusblått! Och nu blev också trappan blå och vit! Stugan ville pappa att skulle vara grå och röd, men den gråa färgen var mera blågrå, så nu är stugan också blå!:P Så nu mitt i allt verkar det som att allt ska vara blått!xD Men inte mej emot!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0