Sara - Prästkragar

Jag vet att jag redan har visat några bilder på prästkragar, men eftersom dom blommar för fullt här nu så har jag fotat dom en del, och därför vill jag visa ännu lite fler bilder! Så jag hoppas att ni står ut!:)

Alla bilderna är fotograferade tidigare i veckan en mulen kväll. 











På dom två sista bilderna ser det nästan ut som att jag skulle ha haft en vit bakgrund. Men det har jag inte alls, det vita är himlen!:P Men det såg ganska fint ut tycker jag..:)

Vad tycker ni om bilderna? Och vilken är er favorit?
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!:D

Kommentarer
Postat av: Malin

jag tycker om den första o den tredje :) och dom andra också :)

2011-06-17 @ 19:43:06
Postat av: becca

svar: Tack så mycket !

2011-06-17 @ 19:52:01
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0