Sara - Nu är trädgårdslandet fixat!

Mamma, pappa och jag sådde just allt möjligt i vårt trädgårdsland så nu är det gjort för i år! Nu är det bara att hoppas på att det kommer upp något annat än ogräs också..;)

Vi satte lökar, sådde morötter, rödbetor, rovor, sallat, rädisor, ärter, bönor, persilja, blommor, gurkor, squash och vattenmelon. Och nånting annat litet som jag säkert har glömt..:P

Och ovanpå allt satte vi fiberduk, så så här ser trädgårdslandet ut nu:



Jag gjorde också något som jag aldrig har gjort förut: jag startade jordfräsen!:D Och det var nog ganska lätt!:) Åtminstone mycket lättare än att starta vår gräsklippare!:P Men själva körandet överlät jag till pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0