Sara - Jag är så förfärligt trött!

Hela förra veckan vaknade jag av någon konstig anledning alltid mellan sex och sju på morgonen och var klarvaken (och jag brukar vara väldigt morgontrött), och den här helgen har jag inte heller sovit så mycket.. Somnat sent och vaknat tidigt liksom! Jag har inte lidit av det, men nu idag blev jag så förfärligt trött så jag knappt kan hålla ögonen uppe. 

Så det är nog sovdags för mej nu riktigt snart!:P


Men jag har fotat en hel del, så ni får bilder imorgon! Nu får ni nöja er med en bild på mej som Malin tog idag när vi var till Dalsbruk på "picknick" och "fågelskådning"!xD



Sov gott!

Kommentarer
Postat av: malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

kram

2011-06-27 @ 12:28:32
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0