Sara - Helgens shopping!:P

På lördagen var vi cirka en timme i Mylly, och idag var vi där lite mer än två timmar. Jag var inte riktigt på shoppinghumör, men lite hittade jag nog! Så det tänkte jag visa!:)


Sandaler från ecco. De var på rea och kostade nu 69,90 €. Ganska dyra, men jag har lärt mej den hårda vägen att det lönar sej med bra skor för mej, och bra skor är oftast dyra.

Ett blommigt linne från Seppälä, 5,95 €. Det köpte jag mest bara för att ha köpte ett "klädesplagg" och för att jag har så lite mönstrade kläder i min garderob.


Solskyddssprej och shampo. Jag köpte också lite godis samtidigt, men det är knappast så spännande!:P

Förutom det här så tror jag bara att jag köpte en ansiktsmask till Malin (bara för att ha en överraskning!:P).

Så ganska dyrt blev det väl, men det berodde nog på skorna!:P

Kommentarer
Postat av: malin

sv: okej :) härligt! med mig är det toppen :)

2011-06-19 @ 19:25:40
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

fin topp :)

2011-06-19 @ 19:50:29
Postat av: Sara

Hihi, tack!:) Jag gissade nästan att du skulle tycka om den!:P Men sandalerna va int fina då....?;)

2011-06-19 @ 21:18:58
Postat av: Malin

Jo, men dom såg jag redan :P

2011-06-19 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0