Sara - En stund på stranden

Igår var jag, Malin och Lotta (och Fanny, men hon låg bara och solade hela tiden så hon var inte så rolig...P) en sväng till stranden. Inte för att simma eller sola. Vi hade inte ens bikini med oss! Nej, vi var på cykeltur (efter att ha lyckats övertala Malin att det inte var så farligt att cykla, och nu tycker hon till och med om det....;) ). I min packning fanns en tröja ( ifall det av någon konstig anledning mitt i allt skulle ha blivit kallt, men det blev det inte!:P), kamera (SÅKLART!!), lite godis (färdkost behövs alltid) och min mobil. 

Vi fotograferade med både min och Lottas kamera, så jag har inte alls alla bilder, vi fotade kanske till och med mer med hennes.. Och jag har inte tagit alla foton, utan vi alla tre har fotat, så bilder på Lotta och Malin har jag tagit, bilder på mej och Lotta har Malin tagit o.s.v.





Haha, om ni ville veta så var hoppbilder i vattnet inte så värst skönt..
1. Utan skor var det inte så skönt att landa
2. Speciellt inte när bottnen var väldigt stenig
3. Man måste hoppa extra högt för att det skulle synas att man hoppade
för man måste först hoppa "genom" vattnet och sedan upp i luften
4. När man landade strittade det massor med vatten upp på baksidan => Man blev väldigt blöt..

Men annars var det väldigt roligt och det var skönt att doppa benen lite.:) Men årets "sim-oskuld" behåller jag nog ännu ett tag..;D

Ps, det känns lite konstigt att titta på som här bilderna nu och höra hur det regnar ute.. Men lite regn var nog på tiden!:)

Kommentarer
Postat av: emmi

Var med och tävla om dagens länk i min blogg!

http://fashiontwisted.blogg.se/2011/june/dagens-lankar-ny-tavling-1.html#comment

Större chans att vinna? Skicka flera kommentarer :)

kram!

2011-06-14 @ 17:38:39
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0