Sara - "Du har faktiskt blivit brun."

Det sa Fanny till mej tidigare ikväll. Och ni som känner Fanny vet att det inte direkt är likt henne att säga något sådant, dels för att hon själv alltid är mycket brunare, och dels för att hon oftast är lite "elak" och bara kommenterar om man har bränt sej.

Men ikväll så sa hon att jag faktiskt hade blivit brun. Inte på magen och benen förstås, men typ på armarna, nacken och ansiktet. Ganska faktastiskt!:P Haha, inte för att det direkt är mitt mål att bli brun - jag trivs som blek - men ändå att hon säger något sådant!;D



Bara därför bjuder jag på en bild från helgen.

Vilken version tycker ni att är finast?:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag äter hela tiden så jag är van, det är som om jag inte kan kontrollera mig själv. För plötsligt är all mat slut och det är som om jag glömt bort att jag satt och åt.. Som om jag gör det automatiskt XD :D

2011-06-29 @ 23:51:57
URL: http://rebeccahoe.blogg.se/
Postat av: malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg eller fråga en fråga i bloggsvar :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gjort nåt av dessa! :)

2011-06-30 @ 08:25:52
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0