Sara - Det har hänt saker vid stugan!

Eftersom pappa ska fira sin 50-årsdag nästa lördag vid stugan så vill han få så mycket som möjligt färdigt där tills dess. Så den här veckan har han varit dit och jobbat några timmar nu och då, och framåt går det nog!:P

Nu ser det ut så här där:


Han har byggt ett stadigt bord för 14 personer som varken kan blåsa bort eller bli stulet!:P


Han har byggt en trappa till terassen och staket runt. Idag byggde han det färdigt, så nu är det bara det vid balkongen kvar.:)

Så nu ser stugan ut så här från havet:


Det stora fönstret är helt klart från utsidan, men det är lite smått kvar ännu på insidan!


Och så här från andra hållet:


På tornet ska det ännu komma två små fönster, men pappa har inte hunnit göra det ännu!:P

Ursäkta att dom två sista bilderna ser lite "ihopklippta" ut! Jag hade 55-300mm objektivet, så jag fick inte med hela stugan på en bild, så jag tog tre istället som jag satte ihop lite hastigt..:P

Så lite smått här och där måste nog fixas ännu, men ganska klart börjar det nog bli!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0