Sara - Den tredje orkidéfärgen..

Jg har visat foton på gula och mörkröd/rosa Adam och Eva (se här!), men jag tror att jag bara berättade att det fanns ännu en färg. Så igår när jag gick runt och fotade tänkte jag att jag skulle ta en bild på den färgen och visa er!:) Det är väl egentligen en blandning mellan dom två andra färgerna, och den är ganska ovanlig, men man hittar den lite här och där.

Deras färg kan variera lite, vissa är ljusare och vissa är mörkare, men dom kan till exempel se ut så här:





Egentligen tycker jag inte så speciellt mycket om deras färg, men bara för att dom är så pass ovanliga så blir dom ju finare!:D Men om det bara skulle finnas den färgen skulle det vara lite tråkigt..

Vilken färg tycker ni att är finast?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0