Sara - Bilder från kvällsutflykter!:P

Jag, Malin och Lotta hann med en kvällspromenad på fredagen, och en "utflykt" med bil på lördagskvällen/natten och nu tänkte jag visa en hel drös med bilder från dessa "utflykter"!:P

Jag börjar med bilderna från fredagspromenaden:


Malins frisyr var inte alls bra så Lotta skulle fixa den.. Men det gick inget vidare att stanna för då fanns det mycket myggor! Enda sättet att undvika dom var att gå snabbt så att dom inte hann med!:P
Vi var inte dom enda som var ute den tiden, lite Brändöungdomar gjorde vägarna osäkra samtidigt!


Lotta och Malin poserar lite med syrenerna. Fast myggorna var ett problem där med!:P

Nu var den kvällen slut så nu övergår jag till lördagen!:P Då hände det mera för det gick lite snabbare att färdas med bil än med apostlahästarna. 


Malin ville stanna lite vid gamla färjfästet och då hann vi med lite hoppbilder!:)


Det var så vackert där med det lugna vattnet, den fina himlen och alla blommor och båtar!:)


Både Malin och Lotta tycker att Torsholma är ett bra ställe. I alla fall på sommaren!:P


Efter det körde vi vidare mot Brändö. Vi stannade på en liten väg för att fota lite igen, och då var det så här vackert!


Malin och Lotta hoppade lite här också!:P


Lite annat dom roade sig med medan jag fotograferade!


Malin ville absolut stanna framför banken också, så det fick bli en hoppbild där också!:)



Efter det for vi till skolan lite och gungade i en fågelbogunga och åkte lite på en "linbana". Det var väldigt roligt, så det höll vi på med ett bra tag..:P



Efter det var klockan så mycket så det var dags att fara hemåt igen, men vi hann en sväng till färjfästet (nya) och där var det så vackert så jag måste stanna mitt på vägen för att fota lite!:P

Så det var lite (ganska mycket..:P) bilder därifrån. Roligt hade vi, men tyvärr var det lite väl mycket myggor..menmen, det är sånt man får tåla! Jag har fortfarande massor med andra bilder från helgen jag vill visa, men det får ni vänta ännu lite på!:)

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Gud vilka mysiga bilder!

2011-06-14 @ 15:14:29
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0