Sara - Bilder från avslutningen!

Idag gick min allra minsta lillsyster, Charlotta, ut nian. Så det blev kanske sista skolavslutningen någonsin man tittade på i Brändö, lite sorgligt nog på ett sätt. Men å andra sidan kanske det ändå börjar vara på tiden!:)

Här kommer åtminsone lite bilder därifrån:

Jag ville inte verka framfusig och sitta längst fram, så vi satte oss på andra raden. Och jag sa till pappa att jag hoppas att någon liten skulle sitta framför mej, så skulle det ändå gå bra att fota. Men som ni ser gick min önskan inte i uppfyllelse...... Så japp, jag ångrade att jag satte mej på andra raden, men som tur är så fick jag i alla fall lite bilder som man inte ser hans huvud på!:P

Lotta blev årets primuselev (bäst i klassen) och fick ett stipendium. Jag blev också primuselev, men då var det liite mer konkurrens - nu "tävlade" Lotta bara mot två!

En från Lottas klass sjöng, och den unge musikläraren kompade. Det är ganska skönt att alla lärare inte är gamla gubbar och tanter mera, utan att det finns några lite yngre också!:)

Hela högstadiet är samlade och sjunger.

Niorna får sina betyg (japp, det är hela klassen!:P).

Niorna igen, den här gången glada över att avslutningen är slut, grundskolan är slut, och ett härligt sommarlov just har börjat!:)

Och två bilder på mej som jag snabbt tog innan jag måste byta om och fara på jobb. Inte så vackra, men jag tänkte att det var bättre än inget alls!:P

Så ungefär så där var det. Fast ettorna, tvåorna, treorna, fyrorna o.s.v. uppträdde ju också och fick betyg, men dom var ju inte lika intressanta!xD

Kommentarer
Postat av: Malin

fiiiiin :) <3 ja visst ju att du sku ha användning för klänningen xD

2011-06-08 @ 20:24:40
Postat av: Sara

Tack!:) <3



Mm, det var bra att jag köpte den. På lördagen tror jag också att jag ska ha på den..:P

2011-06-09 @ 17:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0