Sara - Bildbomb från gårdagskvällen

Jag skrev ju igår om att jag, mamma och pappa var ute och cyklade och att jag fotade en hel del, men att jag inte orkade visa bilder just då. Men nu ska ni få se massor med bilder, det var en sån härlig kväll!:D



Först cyklade vi mot Brändö-hållet och där plockade mamma sin bukett med liljekonvalj.:) Pappa och jag hittade allt möjligt spännande att fotografera!:P

Bilderna nedanför är också från samma ställe.



Efter det cyklade vi hemåt igen, men vi hann också fara en sväng till gamla färjfästet och titta. Där var det vacker och massor med fåglar som flög runt. Vattnet låg spegelblankt och solen var lågt.





Så det här sysslade jag med i över en timme igår!:) Och jag ångrade inte att jag följde med!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0