Sara - Äntligen hemma!

Och nu är det inte tv-programmet jag syftar på!:P

Idag slutade vi först halv sju, det var ganska mycket blommor som skulle plockas och skickas imorgon, och eftersom ingen var så sugen på att plocka dom imorgon så valde vi att stanna längre idag istället..:P Men det betyder att jag har ledigt imorgon och det är ju inte helt fel!:D

Idag skrev chefen förresten på några praktikpapper, och när jag frågade om han hann göra det så sa han: "Joo, bara det inte är nåt jag måst läsa..". Så japp, han hade lite bråttom och var lite stressad!:P Men han hann skriva sin underskrift så det var allt som behövdes!:) Plus att jag gav timlappen (lönelappen) så förhoppningsvis fylls kontot på den kommande veckan:D Det kan behövas..;)


En bild från igår vars enda uppgift är att muntra upp inlägget lite...:P

Annars idag har jag bara hunnit äta middag, sköta djuren lite snabbt och tittat in i växthuset för att se om något höll på att dö av torka. Men det höll det inte, så jag skjuter upp vattnandet till imorgon! Och nu tänkte jag lata mej en stund och sedan blir det kvällsmat och bastu. Och sen var den dagen slut igen.. Tänka sig vad det går snabbt! 

Mina ecco-skor har förrsten gått sönder igen (läs om det tidigare här eller här om ni har missat det!:P), så dom ska pappa och jag försöka få ordning på imorgon. Problemet är att hälen utsätts för så väldigt mycket tryck att stenarna pressar sig in fast man hade fyllt hålen, så nu tänkte pappa försöka fylla hålen och limma något över. Men jag berättar säkert senare om hur det projektet framskrider!:)

Så det här var väl ungefär allt som har hänt idag. Joo förresten, vädret har varit ganska konstigt! Först sken solen och det var jättehett, mitt i allt åskade och regnade det, och sedan kom solen fram igen, men bara för ett par timmar innan dimman och molnen kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0