Malin - Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker?

Har nyligen kommit fram till en sak. Det finns så himla mycket bra svenska artister. Har alltid haft fördomar mot artister som sjunger på svenska. Kanske för jag automatiskt tänker på dansband och schlager då...Men så är det ju inte. Det finns ju så himla mycket bra! Veronica Maggio, Mange Schmidt, Petter, Oskar Linnros, Daniel Adams-ray (som ska till Rockoff, jeeee!!), Albin Gromer, Eric Amarillo är mina nya favoritartister! Så himla bra! ♥

En av de bästa känslorna är när man upptäcker någon ny artist som gör bra musik. Jag älskar att hitta nya, bra låtar och artister. Man blir alldeles varm i kroppen... Är jag den enda som känner så? 




Sträcker upp mina händer
Tror att det här kan vara början på nåt stort
Jag står precis på gränsen
Horisonten är nån annans konstruktion

Brukade hata mig själv
Måndag-fredag blev en kedja kring min fot
Men det är nånting ikväll
Som får mig att tro att vi kan gå

Genom eld
Bara för ikväll
Håll den tänd
Vi kan gå i eld



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, bra att du äntligen inser det!:P Jag har ju sagt länge att svenska artister är bra, men du villa ju aldrig tro mej.. För jag tycker om när dom sjunger på svenska, det blir så "trallvänligt", fast det inte är dansband eller schlager!;D



Men det är bra att du erkänner att du hade fel (och jag rätt!:P)

2011-06-03 @ 17:59:06
Postat av: Malin

höhöhöö.. Ja men schlager, dansband o såndäna hemska rappare som rappar på svenska som lägger till nån konstig accent fast dom pratar hur bra svenska som helst tål jag inte. O inte såndäna "Anton o affe"- musik... de e nog mest domhär artisterna ja tycker om :P

2011-06-03 @ 18:49:09
Postat av: Sara

Haha, jaja, det är väl så!:P

2011-06-03 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0