Malin - Jag har försvunnit i oss



Jag är den jag är, men du är inte här
Viskar jag till dig, för tiden tar slut
Maskerna faller av, är det det här som är du och jag
Kanske en vissnande ros
Men det är ändå bättre

Kan du höra mig spela?
Kan du älska mig?
Kan du känna mitt hjärta?
Varje låt är till dig
Har du tankar om andra
Som du älskar mer
Kan du se att det svider?
Även när jag ler

Ute på våran balkong, tar vi livet som det är
Röker och sätter mål
Ska leva med varann
Stjärnfall och gömda skatter
det är kaniners Gråa land
Där barnen leker pirater
Medans vi leker med varann

Kan du höra mig spela?
Kan du älska mig?
Kan du känna mitt hjärta?
Varje låt är till dig
Har du tankar om andra
Som du älskar mer
Kan du se att det svider?
Även när jag ler

Du säger att jag är dum
När jag säger som det är
Jag vill att du ska hålla min hand
Jag vill att du alltid ska vara här

Jag har försvunnit i oss
Medan du har försvunnit bort
Varför står jag då stilla,
när livet är så kort?


Menar inget speciellt med låten, den är bara så vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0