Sara - Svanar


Fotograferad på midsommarhelgen, redigerad idag.

Jag blev väldigt nöjd med den här bilden, och speciellt efter redigeringen!;)
Det är egentligen bara en svan, och jag visade tidigare bilder på den här. Men den hade halsen så fint böjd så jag ville försöka få det att se ut som ett hjärta, såna bilder är så fina tycker jag! Så då klippte jag ihop två bilder till en. Bilden ser också svartvit ut, men egentligen har jag bara minskat mättnaden lite, svanen hade grå näbb av sig själv!:P

Vad tycker ni om den här bilden?:)



Kommentarer
Postat av: Malin

sött :)

2011-07-19 @ 19:53:30
Postat av: Inko

Sv: Especials ben verkar vara bra nu och han haltar inge mer, skönt :)



Superfin svanbild och roligt när du satt ihop dom till en.



Kul att du verkar kika in hos mig då och då och även lämnar trevliga kommentarer.

2011-07-19 @ 20:10:09
URL: http://prenojen.blogg.se/
Postat av: peter

tack Sara :) vad är hortonom för nått? Kan ha nått med djur att göra?

Bilden ovan har du gjort bra :) vackert. Ett tips bara, du skulle kanske ha klonat och trixat lite mitt ovanför svanarna, längst upp i bild. Ser skarvat ut , men samtidigt så ser det ut som en fågel där haha

2011-07-19 @ 20:31:33
URL: http://fotope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0