Sara - Stressigt värre!

Igår mitt på Torsholmadagen började det regna lite, och vi hade höet ute på torkning (det var torrt, men vi hade tänkt bala det först idag), så det blev lite panikbalning igårkväll. Så vi åt vid Torsborg (eller jag åt snabbt, pappa och Willy åt inte alls, Fanny, Linda och Lotta åt långsamt) och sedan for vi till Samnäs och tog in hö. 

Nu ska vi fara och ta in resten från den ängen, det slutade regna typ genast så det var inte så bråttom att få in allt igår på kvällen, utan vi sparade hälften tills nu. Men det betyder att jag kommer ha fullt upp i några timmar, och därför bloggar jag inte så aktivt som jag skulle ha velat..:/

Jaja, jag hoppas att ni har haft en lugn och skön dag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0