Sara - Simmat för första gången i år!:P

Ni är kanske inte intresserade, men för mej så är det en stor händelse och därför tänker jag skriva några rader om det här! Idag på kvällen var jag med Lotta till stranden, jag brukar sällan fara dit för jag är varken så mycket för att simma eller sola, eller vistas i solen för den delen.. Men idag tänkte jag vara snäll och följa henne med dit. Och jag simmade! Det har jag inte gjort förut i år, gammal badkruka som jag har blivit.. Det var nog något med det där att jag blev 20 år.....;D



Men nu har jag alltså simmat, och det var riktigt varmt och skönt!:) Vi cyklade till stranden, och jag simmade 100m (plus trampade vatten och annat jobbigt), så jag fick till och med dagens motion!:D

På hemvägen hittade jag och Lotta en orm!



Den var konstig för den såg så levande ut, men den bara låg där. Fast vi stampade nära den och kastade små stenar precis bredvid den. Så den var nog död.. Men jag undrar vad den dog av..? Min och Lottas teori var att den höll på att bli överkörd, och då blev den så rädd att den dog av chock. Men man vet ju aldrig!:P

Varför tror ni att den hade dött? Eller tror ni att den bara lekte död..?;)



Kommentarer
Postat av: madde

kul att ni är med i veckans blogg :)

meddelar när vinnaren är utseéd

2011-07-19 @ 22:11:30
URL: http://maddepaddesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0