Sara - Regn och fult...

...Och då springer jag genast ut med Fonzie!:P

Fonzie vilar inne en varm och solig dag.
Haha, typiskt med en bild när det var som mest ostädat..:/ Jag lovar att det inte alltid ser ut så!!:D

Det kanske låter lite elakt, att sätta ut honom regniga dagar, men han har ju faktiskt ett hus han kan vara inne i! Soliga dagara däremot är det hett där också, så då tror jag att han mår bättre inne där det åtminstone är liite svalare. Så därför brukar han få stanna inne soliga och "åskvarma/kvava" dagar, och vara ute istället när det är mulet eller duggregnar lite. Men om det regnar så att jag ser att han blir blöt eller har kallt så tar jag ju förstås in honom igen, men han brukar njuta av att vara ute för det mesta!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0