Sara - Inatt jag drömde något som...

..jag har drömt förut! 

Känner ni igen det? Fast det blev lite fel på slutet..:P

Men nu till min dröm!

Jag och några andra ungdomar flydde någonstans ifrån. Typ från en stad eller något, vi ville leva för oss själva på något avlägset ställe. Vi for förbi vattendrag och skogar. På ena sidan var det en stor skog, men där var det tillträde förbjudet. Och på skylten såg det ut som att dom menade allvar. På en annan sida var det en enorm lekplats nedanför ett stup (vi var uppe på ett högt berg). Och på den sista sidan var det ett stort hav eller något annat liknande som var omöjligt att ta sig förbi.

Så här såg det ungefär ut:



Så fast vi så gärna skulle ha velat klara oss själva ute i ödemarken, så var det omöjligt. Vi hade bara ett litet berg att vara på, överallt runt omkring fanns det männsikor eller andra "hinder". Så jag tror att jag gav upp och bara satt på berget och var ledsen.

Drömmen i sig är väl kanske inte såå speciell, men jag tycker att det är konstigt för jag vet att jag har drömt nästan exakt samma sak tidigare någon gång! Så då känns det ju som att det skulle betyda något..

Vad tror ni att min dröm betyder?

Kommentarer
Postat av: malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :)

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg eller fråga en fråga i bloggsvar :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gjort nåt av dessa! :)

2011-07-09 @ 12:00:39
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHAHA älskar att du ritat en bild!!! Sööötis!! <3 jaa-a, vad kan drömmen betyda. Du kanske känner dig fängslad på något sätt..något du vill komma bort ifrån, kanske.. ? Hihi, inte vet jag riktigt :P

2011-07-10 @ 02:11:32
Postat av: Sara

Haha, ja blev det inte en tjusig bild!;)



Mm, det tänkte jag också på.. Men jag undrar vad jag känner mej "fängsla" av i så fall..:( <3

2011-07-10 @ 02:22:20
URL: http://saraomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0