Sara - I Pargas

Hej, här har jag förberett ett tidsinställt inlägg till er, eftersom jag knappst har tillgång till dator "nu"!:P

På lördagen (idag) så far vi med färjan klockan två till Pargas. Där ska vi hälsa på fammo, kanske shoppa lite, och sedan fara till mammas syster/min gudmor Ingegerd och hennes man Christer för att sova. 

På söndagen klockan 10 konfirmeras min lilla kusin Mikaela, så det ska väl bli lite roligt att se!:) Haha, roligt åtminstone att få fara ut och resa lite, jag har börjat få det så tråkigt när jag bara har varit hemma dag ut och dag in och inte haft något "roligt" att göra..:P

Jag tar självklart med kameran, så jag lovar att jag har bilder att visa på både det ena och det andra när jag kommer tillbaka på söndagskvällen! Haha, eller då på kvällen är jag kanske så trött, så det blir väl först på måndagen då!:)


Fotograferad på fredagen.

Men jag hoppas att ni alla har en underbar helg, och att vi får fint väder!:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Okej. Min favoritfilm är Skicka vidare(Pay it forward) och så älskar jag Twilight! :D

2011-07-16 @ 21:18:02
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0