Sara - God morgon!

Nu har jag stigit upp och ätit morgonmål. Och räknat arbetstimmarna för juli. Och satt kamerabatteriet på laddning. Allt det redan klockan 10 på min "första" lediga dag..:P

Lotta ska vara lekledare på simskolan i Brändö, och den håller på mellan klockan 12 och 14, så jag tänkte vara snäll och låta henne åka med mej dit och hem. Jag ska ju ändå fara förbi där, så enda "extra jobbet" blir att anpassa mina tider lite efter hennes! I värsta fall får jag väl stanna och fota någon annanstans också om det går snabbt för mej i växthusen!:P Och det är ju inte världens katastrof..;D

Solen skiner och himlen är blå, men idag (nu när jag inte jobbar i växthusen längre..) så gör det inte så mycket!xD Fast lite synd måste jag väl tycka om alla dom andra som fortfarande jobbar där några dagar...:P


Lottas solglasögon. Dom var tidigare Lindas, men när hon var här så bytte Lotta och hon ett par solglasögon med varandra, så nu är dom här Lottas!:P Fotograferde i början av juli.

Jag skulle själv vilja använda solglasögon oftare, men dels känner jag mej lite obekväm i det (det känns som att jag inte passar i solglasögon..), och dels får jag ont i huvudet efter ett tag för att dom "klämmer" på huvudet (och det är ingen skillnad hur lösa dom är, det känns ändå som att dom skulle börja klämma till slut...). Så nu använder jag bara solglasögon riktigt soliga dagar när jag kör bil och blir bländad..:P Menmen, bara jag skulle börja använda skulle det säkert börja kännas "vanare" och säkert bekvämare också!:)

God morgon allihopa!:)

Kommentarer
Postat av: Maria

de är ganska lugna för tillfället, vilket är skönt. Annars brukar jag kunna känna av dem. Vet inte om det kan bero på att jag är motaglig. Det är i allafall en man och en kvinna. Kvinna är ganska gammal. Känner det på nått sätt. Förr hedde hon ner foton

2011-07-12 @ 10:18:47
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: sofie

härlig blogg du har!

2011-07-12 @ 13:08:23
URL: http://smartest.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hehe bara bra ;)

kramizzz<33

2011-07-12 @ 14:05:17
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0