Sara - Gårdagskvällen var underbar

Igår uppträdde The Ark på Rockoff. Deras sista spelning på Åland. Sorgligt, men kanske bra på ett sätt att man slutar när det är på topp.

Spelningen var helt underbar, jag älskar deras musik, deras kläder och hela showen!:)

Jag har massor med bilder och filmningar som ni ska få se nästa vecka, sen när jag har mera tid igen, men nu får ni nöja er med den här ena bilden!:P



Efteråt så köpte jag också deras samlingsplatta, och den nyaste cd:n med medföljande tidning. Allt det för 25€, så så värst dyrt var det ju inte ens!:P Så nu har jag lite "ny" (och gammal...;D ) musik att lyssna på, för som Ola Salo sa: "The Ark finns inte mera nu, men våra låtar kommer tillhöra er för evigt!". 

Hoppas att allt är bra med er och att ni har det lika underbart som mej!<3

Ps, en lite tråkigare sak är att vi idag checkade ut från campingen, så nu är vi "hemlösa" en natt.. Plu ännu en natt vi ska sova på färjan.... Menmen, nog överlever vi, jag har ju tillräckligt stor bil för att kunna sova nästan rak i!;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0