Sara - Gårdagen i bilder

Klockan 10 började konfirmationen, så då bar det av till Koupo lägergård i Pargas där dom hade byggt upp ett stort tält där konfirmationen skulle hållas. Det regnade lite, men det minskade efter ett tag.

På väg mot det stora tältet!:P

Konfirmationen har just börjat.

Och här håller den på för fullt!

Efter konfirmationen stod Rakel, Ingegerd, Christer, mamma och pappa och funderade. På vad är okänt..;)

Jag och Lotta just efter konfirmationen. Fanny tog bilden mot viss övertalning: "Jag kan ju ändå inte fota med dom där kamerorna.." . Orsaken till det var att hon under konfirmationen lånade Lottas och bara fokuserade på fel saker, så hon var lite sur efter att vi hade påpekat att det verkade för svårt för henne..:P

Lotta, Linda och Fanny, alla beredda med kamerorna!:P Eller okej, Lindas syns inte på bilden, men hon håller nog i den..;)

Konfirmanden Mikaela. Vår lilla kusin har blivit torr bakom ena örat nu..;)

Efter konfirmationen och fotograferandet for vi hem till deras hus, och där blev vi bjudna på champange och pommac. Fanny visste inte vad hon skulle välja, men när jag tog champange så tog hon också det "bara för att hon fick", men hon insåg att det kanske inte var så värst gott...;D

Vi umgicks både ute och inne!:P

Och blev bjudna på både mat och sötsaker!:P

Sedan när klockan var kvart före fyra var det dags att fara hemåt! Men dom timmarna hände det inte så mycket spännande, så nu får det räcka med bilder!;) Men senare visar jag kanske någon bild till, för jag lånade Lottas kamera ibland (jag fotade med 18-55mm och hon med 55-300mm), plus att hon har mer bilder på mej (haha, fast dom vill ni kanske inte se...?;D), men jag har dom inte på min dator ännu!

Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-vecka-29.html :)

2011-07-18 @ 16:47:42
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0