Sara - Fullt upp idag

Förlåt att det har blivit lite dåligt med bloggandet, och så kommer det nog vara ända till imorgon.. Idag jobbade jag först åtta timmar (det var väldigt varmt idag med, så jag är inte direkt pigg nu heller..) och nu ska jag fara och bärga hö igen. Fanny är i Mariehamn, Lotta och Linda har simskoleavslutning, så jag, mamma och pappa måste klara oss själva.. Roligt liksom, jag är ju verkligen sugen på att fara ut i solen igen och slita i några timmar!

Jaja, så är livet, det är bara att kämpa på! Och som tur är så är det ju helg sedan, och jobb bara på måndagen. Sedan är praktiken slut!:D

Nej nu måste jag rusa, men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till med höet! :D

2011-07-08 @ 19:14:20
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg,:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

2011-07-08 @ 19:35:19
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0